Eyes of a angel

haha det är fredag och jag ska inte låta kroppen få en droppe alkohol i sig! (Y) känns bra för en gångs skull ska jag vara chaufför, men blir nog en engång företelse det kryper i kroppen redan nu för att jag inte har något att göra vad kommer de då göra när de börjar närma sig små timmarna och man tar en snabb titt in på Fbook och ser att alla är fulla och glada.. hm kommer bli en hård kväll;) haha
men imorn blire iaf lite smått och gott, me and erica and sändy maybe!?
även jobb ihelgen så de blir någorlunda lungt iaf :)

blev bad i tortuna gropen med niklas och macke, dock inge bad för mig idag vägra hoppa i :P haa dom andra va som små barn som aldrig sett vatten förr..;) och för att upplysa er som ska åka dit så är det exakt 1860 steg från "parkeingen" till badet.. har man tråkigt så har man liksom va dock inte jag som räkna, orkade inte ens börja.. så vem kan de ha vrit om inte Mr. Blind himself..
haha igår blev de bad i Sanda, dock inte så frivilligt jag och niklas "ramla" i, eller jag ramla iaf han vet jag inte hade nog något i kikaren :P
haha diskussionerna igår på sanda slår nog de mesta, diskutera homosexuella m.m. haha

nej, ska fixa det sista hos hästarna sen ska jag åka hem till niklas och slänga mig på soffan, äta nåt gott och hoppas att jag somnar så man inte sitter där en hel kväll och känner paniken sprida sig i kroppen..

BYYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0