Everytime you look at me

sitter hemma nu, på tv är det Det sora grå handlar om andar och shiiet.. älskar sånt så himla spännande! :P
snart kommer älskling hem och då vankas det skräckfilm, uuäh..Ser inte fram emot det direkt, kommer kissa på mig lr nåt..

Alltså det var en kund på jobbet idag, som bara ar priset! HA glömde bensin slangen i bilen när han tankat och kör iväg.. och jag som sitter där inne i godan ro hör bara en smäll, kollar ut genom fönstret och ser att hela glas rutan till kortautomaten är sönder, går ut och jag lovar det var verkligen glas över hela preem typ, låg glas borta vid kärrorna till och med.. så var bara att börja sopa upp allt glas och sätta upp lappar skit om att den va trasig.. klantarsel! (Y)
och så typiskt att det ska hända när cheferna är på semster och såklart när jag jobbar.. :( aja glad att det inte började spruta bensin iaf.. :) Positiva tankar..

ska kolla på tv nu :)

ciiao

Vissa saker som verkar självklara för en,uppskattas oerhört av en annan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0