Delight and angers

då va äntligen jobb veckan slut, jobbat 9 dagar isträck nu men är iaf ledig ett tag fram över ska bli sååå skönt :)
helgens bravader då, jo blev ju sjökrogen i fredags med erica..trevligt.. igår va tanken att det skulle bli sjöis med sandra och erica men så upptäckte vi att det inte gick någon buss och fixade ingen skjuts heller så blev kavr i hallsta hos erica ett atg sen kom det där rosa pantern suget så åkte till en trappa köpte en panter iväntan på att mimmis skulle öppna sen keeeka vi sen hem och sov (Y) reeekmacka is the shiet på fyllan..

fick världens stöt idag, fan trodde tänderna skulle ramla ut.. jag som mobbade kassi när hon fick en stöt tidigare,, tjii där fick jag..

Kikat lite inför helgen och det är ca 1000 pers (+hästar typ 50milljoner st) som ska dit och rida.. kul med mycket folk,, plus att det är tjejmilen på söndag med typ 40.000 springare och att anläggning ligger mitt på Östermalm, kommer bli bra det där.. är iaf ryttarfest på café opera på lördag! (Y) me liike.. men det blir lungt där..

Kassen går 130 fredag, 135 lördag och 140 på söndag.. medans Natti går 110 fredag, 120 lördag och 125 söndag och om hon skötit sig bra under helgen får hon gå 130 på söndagen ist.. så får se vad hon vill ;)

Just ja, En viss Niklas Lind har lovat att rida imorgon också! jag glömmer inte! :P

bilder från helgen orkar jag inte lägga upp nu, för trött så får bli imorn eller någon dag.. dom finns på fejjan annars för intresserade..

Jo jävlar kom på att det är fan lön på tisdag! weeeehooo :D
och imorn ska jag käka kina vart sugen på det i 2 dagar men liksom inte funnits tillfälle så imorn blir av, mumma kardemumma.. sen ska jag åka till farmor och äta någon dag också, får se när jag ska klämma in det ;)

nej, nu ska gå och gosa ner mig i sängen och hoppas på att jag inte blir för rastlös ;) hehe

BööJJ!

Kommer bli en tung helg vill jag lova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0