Bring it on

Fått en del gjort idag, städat mitt rum som va fullt med kläder överallt.. tränat och Kassi skötte sig utmärkt(Y) hämtat hö och ridit dom andra två djuren, beställt besiktningsid till bilen och tvättat schabrak..
imorn blir det att städa bilen in och ut vändigt, börja packa saker inför helgen rida och hem till erica och städa:P

Jag och Nicks åkte till sura och käka hos farmor & farfar, supergott.. :)

skulle precis beställa ett par skor från nellys som jag såg ihelgen, så fanns dom inte kvar.. :( men va väl inte meningen att jag skulle ha dom..

sa krypa ner i sängen nu, där N edan somnat.. haha väntar på att Paradise ska börja. :)

BööJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0