Baby we can do it

Sitter på jobbet, har jobbat fm. hela helgen duktiga jag brukar vara Sandra som är den morgon pigga annars..
och blir jobb hela veckan som kommer plus nästa helg.. cheferna är på semester rättare sagt på kreta, fick en fin lapp av dom igår när jag kom till jobbet.. Ta hand om "eran" mack nu tjejer så ska vi ta hand om oss på Kreta, inge avundsjuk man blev.. förstå ligga på stranden och steka med en paraply drink i handen, skulle de kunna bli bättre?

Jobbade som sagt till kl 14.00 sen va det bara stressa vidare, först ut till Debie ge henne mat sen vidare upp till Niklas och hämta lite saker sen hem och rida två hästar, men som tur va hade mamma mockat och fixat allt annat så va bara att hoppa upp på hästarna och rida va väl klar i stallet typ kvart över 4.. Anlände hemma hos Linnea kl 17.10 snabba bud där.. haha jag som stressat så mycket sen när jag kommer dit så va jag först.. aja bättre de än sist..

Blev käk och massa ölspel.. väldigt trevlig kväll till regnet kom men de gjorde inte oss något för vi hade ju party tält:D weeey
Tack boys and girls!
Märktes när alkoholen börjar ta på människor .. dom försvinner och blir allt djupare..
blev iaf tidig hemgång för min del va väl hemma runt halv 1.. skönt för en gångs skull att inte komma hem typ halv 4..
fick skjuts till kolbäck byta bil sen vidare mot Hallsta.. blev avsläppta vid Ok och tänkte att vi skulle käka på mimmis kommer vi dit ser att dom inte öppnar förns kl 1 och inte fan orkade vi står där och vänta 1 timme i regnet så vi började traska hemåt..
Fick sån jvla magkatarr igår kväll, de va hemskt.. usch men alvedon och sömn gjorde susen.. :)
Hade även nattgäst hos oss inatt igen.. haha

Niklas tyckte vi skulle ta taxi från samhället och hem, sen när vi gått kankse 20 m till då va de inte värt de längre.. haha som att de va jobbigt att gå dom där extra metrarna då.. :P slöa jvel..

Bara 4 timmar kvar tills jag slutar....

Bilder kommer senare idag när jag kommer hem.. ska väl låtsas göra lite nytta nu då..

Byye!


Jag kan inte beskriva med ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0