Addicted

Just nu väntar jag på att maten ska bli klar! blir potatis och fisk i foliepaket, mumma.. smart kommer jag bli också :P

Niklas åkte ju som sagt inatt, han ringer mig vid 8; Gabbi en bra nyhet, jag har ditt bankomat kort i min plånbok.. kom en del svordomar ur min mun då.. La ner de där igår för jag inte orkade släpa hela plånboken så tänkte får inte glömma ta de, och va fan gör jag! aja nu löser de sig ändå men jvligt irriterande..
så mitt kort är på utflykt till Danmark istället för att vara med mig i stockholm.. :P

idag förutom att äta snart, så ska jag rida, packa mina saker, lämna hunden till sura, åka upp till N och hämta lite saker som jag glömt och hoppas på att han har någon skiva så jag kan få en ny till min bil :P sen hem och packa in allt i bilen och sen bege sig mot Estocolmo:D Kommer nog bli en grym helg!!

Känns som jag har allt underkontroll förutom vägen dit:P vet att vi åker förbi Hummelsta så blir nog ett snabbt stopp där för att inhandla lite godis:D Sara misstycker nog inte..

nej, ska äta nu sen sätta fart ordentligt en del soms ka ordnas med ändå!
Håll tummarna!

HejHej


I can do this

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0