Welcome to my sunny day

nog för att det inte är någon sol idag, men känner ändå att humöret är på topp! :)

sitter på jobbet, har varit lungt hela förmiddagen.. rätt skönt..

igår blev det hem till hellbom som fyllde år, var där ett tag sen vidare in till stan blev bowling med alle och löf, jocke va väl med på ett hörn också..:P haha väldigt trevlig kväll, jag vann en serie iaf! wiiie fast förlora allt so allt som vanligt då..
haha trodde allvarligt att vi skulle dö när vi åkte hem, jockes homie körde hem oss! haha never more om jag säger så..

idag slutar jag kl16.00 då blir det hem och rida och ta tag i lite saker som ska göras, ikväll blir det lungt ska sova tidigt ikväll! har inte blivit allt för mycket sömn den här helgen..:) så kan de vara...

om allt går som planerat kommer de bli en rolig sommar! :)


hoppas även på en thailands resa över nyår! :) skulle vara bra härligt, men jag kommer få sån hem längtan får alltid det när jag är utomlands, vet inte varför eftersom de är skönt att komma bort från det vardagliga livet ibland, blir ju inte alltför ofta om man säger så..:P

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0