Wanna be starting something

Sitter och kollar tävlings termin nu, Dom flesta tävlingar som jag vill åka på ligger faktsikt inte på dom helgerna som jag jobbar vilket är bra slipper jag hålla på och krångla och greja..

från och med denna helg är det fullt upp varje helg fram till vecka 38.. är det inte tävling så är det jobb ska bli kul och se när vecka 38 är här och se hur det gått osv.. :)

Dom tävlingar som är spikade just nu är Högbo som är v 19 sen är det Norrköping v 21 (Samma helg som jag fyller år, typiskt när man till och med fyller år på en lördag så är man iväg och tävlar, haha)

dom andra är inte helt spikade men blir väl snart:)

ska iaf träna Domino ikväll för Stina ska bli kul och se om hon ser någon förändring på honom!

men nu måste jag sätta fart med jobbet här hemma har 3 hästar att rida innan det!

Hörs!

h
aha måste bara säga att Alle ska ut och löpa idag?! haha trodde jag aldrig, han har ju iförsig inte gjort det än men han sa att Jeppe tvinga honom! Så är väl upp till bevis nu då!

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Haha vilket skitsnack, har inte tvingat han =)

2009-04-28 @ 18:36:40
URL: http://thisisjesper.blogg.se/
Postat av: gabbi

Så du menar att han gav sig ut självmant? :P fast nu blev de ju inge iaf.. haha slöa jvel..:D

2009-04-29 @ 11:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0