That girl is so dangerous

precis ridit klart alla djuren, dom var väldigt sköt samma idag! :) tränade lydnad på allhiopa om dom skötte sig hela tiden.. till och med Natta fast hon varit helt shizo dom sista dagarna är väl vår känslor antar jag plus att hon står ute i berg så där rider man bara ute och har ju inte precis några ridvägar här så kanske är känslan att få komma ut också..:)

smsa lite med Sandra och kvällen slutar nog i stan idag! :) ska bli så himla mysigt att umgås själv med henne;) haha

imorn blir det till att rida 5 hästar + stan med farmor för att inhandla vår jacka.. vet  inte om jag ska köpa en jeans jacka eller skinn? *Help please*

just ja, har ju även klippt mig:P (lugg.se)



nu ska jag ringa Sandra och planera kvällen!

Have a great night!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt som få :P

2009-04-10 @ 12:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0