Stand up for the champions

jag är sjuk,jag som hatar att vara sjuk, är nog inte ensam om de men när man gick i skolan tyckte man de skulle vara sköönt att vara sjuk, men nu öär de bara värdelöst..

jobbade på ekeby igår, gick bra trots min sjukdom så när jag kom hem var jag helt död.. tror jag somnade ca 20.00 och vaknade kl 8.00 imorse bra utvilad.. :P
ska snart åka till farmor och hämta matlåda, och inte laga något..

Tävling i Fagersta i måndags, gick väldigt bra!
Domino hade ett ner i 1m klassen väldigt fin.. och i 1m10 hade han två ner spoka lite in i kombinationen så fick med sig dom.. men de är ju andra gången han är ute så vad mer kan man begära!.. :)
Han var hur cool som helst på tävlingsplatsen som att han aldrig gjort annat! Tummen upp till han!

Natta ja, hon är ju som hon är så att säga, hade två ner i 115 och var nolla fram till sista hindret i 120 och tvärvägra hoppa det.. haha kom inte ens fram till det, knäpp häst! men de roliga är skulle jag kankse hoppa de idag då skulle de inte vara några problem.. psyco..

nästa tävling blir på lördag i hallsta med Domino då ska han få gå 110 och 120 :)
sen blir det hamre med Natta och Kassen.. :)

nej, nu ska jag åka och hämta min mat!


So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0