Some people care, some dont

Måndag igen, en ny vecka en ny start!
helgen som gått då, varit rätt seg faktiskt.. Min jvla mobil jvle ha blivit snodd!! struntar väl i mob i sig men alla nr och skit, alla bilder på mig och Sandra! haha okej dom kan man ta nya vi är rätt bra på de men ändå, det suger!!

tävlade i lördags på natta, gick över förväntan faktiskt! red en 115 och var nolla i grunden men fick två pet i omhoppningen och 1 tidsfel, så de är godkänt, haha men de sjuka är jag var första utanför placering på 9 fel i omhoppningen!? sjukt..
På kvällen där blev det lungt åkte förbi Sandra och hämtade upp henne, höll på att krocka med en buss vidare hem till Alle kika lite hockey sen somna jag och sandram haha kl 22.00 däcka hon i fåtöljen och jag i soffan vakna igen vid 00 typ och drog mig till sängen..

Tävling igår med då fast med kassen, hoppade 125 & 135.. i 125 så hade vi ett ner i grunden ett skit pet men de va jag som klantade mig, hon hoppade superb!! och i debuten i 135 så hade vi ockås ett ner men ett så kallat skit et, så irriterande men så är det! :) Duktiga va dom iaf helgen..

Men måste kommentera en sak! Tävlingarna började kl 9.00 på morgonen och igår när jag hade ridit sista klassen var jag hemma 20.00 på kvällen! Så sakta får det bara inte gå, varför inte börja 1 timme tidgare på morgonen för så man kan komma hem i skaplig tid istället.. är väl nån jvel som är morgon trött och inte orkar..

veckan somkommer då, händer väl inget speciellt.. träning imorn, lungt på onsdag (kankse) valborg på tosrdag (Händer?) , fredag? lördag-söndag jobb.. är äl typ det..:P

ne, nu ska jag åka till stan och äta! :)

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0