Sandra & Nötkrämen

haha fråga mig inte vad jag fått de ifrån stod så i min mob imorse när jag vakna..:P ahah de va säkert kul..

igår va vi hemma hos limpan på lite fest, va trevligt väldigt blandade människor där men de är kul de med! :) kvällen blev väl inte riktigt som man tänkt men så länge Sandra finns i närheten så är stämingen på topp om inte kalen råkar vara det också för då är de adhd på hög nivå, haha kingar!

blev just tvungen att göra en tunnbrödrulle, jag är helt sämst på de och har verkligen jkämt förökst slippa göra dom men idag var jag tvungen den blev helt mobbad!

tävling igår i Hallsta med Domino, han skötte sig bra han var nolla på hinder i 110 men fick sig nån knäpp och ville inte gå från utgången, men fick iväg han tillslut iaf! sen debuterade vi 120 fick med sig två bommar dom sista hindrena men bensinen tog liksom lite slut i honom, men det är han andra tävling i hela sitt liv vad mer kan man begära?

får väl se nu då hoppas på att det blir Högbo iaf! :) skulle va roligt..:D

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0