Feel this

veckan som gått då inte hänt något spec men tänkt ta en kort sammanfattning

Måndag kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde red säkert som vanligt..:P

tisdag tränade jag Domino för Lotta gick super bra! så de va skönt! (Y)

onsdag red jag alla 4 hästarna red debbie för första gången på typ 3 månader, men hon va lika fin som innan lyssna lika bra lika mjuk i båda varven helt sjuk den hästen! :) <3 sen blev det en sväng till stan på nattkvisten med Sandra!

torsdag åkte hem från sura vi 8 körde hem sandra sen hem och sov ett par timmar sen kom Sandra vi drog och käka på Lustigkulla( för gott) sen tillbaka hit och tog lite siesta sen fixa mina hästar för att sen hem till henne och fixa hennes hästar, sen ner på sura och vi tog en vända runt sura! Hurtiga måste jag säga! sen blev det att kika fotboll hemma hos alle med jeppe kalen & sandra, finns inge tråkigare än att kolla på fotboll, det händer ingeting tacka vet jag hockey blir iaf lite fighter..:D göteborg vann!

Fredag ja, kom hem från berg för ett tag sen fixat där ute ska snart ringa Sandra, se om hon dyker över då ska jag kasta upp henne på Debbie :)  sen ska dom andra två nissarna få hoppa! dom ska ju som sagt tävla ihelgen..
ikväll blir det faktiskt lungt för våran del! Jag & Sandra ska göra smörgås tårta och kolla på film! :) Mysigt värre..

nej, nu måste jag fixa lite saker, men vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0