Fair to you

förstår inte riktig hur jags ka få den här dagen att gå ihop.. måste åka och hämta hö, men får inte tag på bonden sen ska jag hinna fixa alla hästar hemma + plus ute i berg sen måste jag åka med alle och hämta hans 4a hjulare sen tillbaka till Hallsta för att kvällsfodra för att sen tuill sura ännu en gång, för att me and Sändy ska ut på äventyr som vanligt:D

men de löser sig väl på något sätt! :)

Står i ett mittimellan läge nu, fick en förfrågan om jag ville åka utomlands och jobba med hästar.. ska man eller ska man inte? det är en sån grym erfarenhet och man kommer lära sig hur mycket som helst.. Det tåls att fundera på *verkligen*

Tränade Domino igår gick bra hoppade en serie och sen hinder som man gjorde små tillbaka svängar på, funkade bra förutom att han blev stark men det kommer mer och mer.. han har ett hopp som är utöver det vanligt men än så länge är inte ridbarheten mellan hindrena den bästa så det jobbas på just nu! :)

kassen och natta gjorde samma jobb hemma igår, la bara ut två bommar på backen så red jag på fram imellen sen tillbaka och grejen var att dom skulle hålla sig lugna fast jag gjorde olika hela tiden.. båda dom två har ne förmåga att stressa upp sig men dom skötte sig galant! speciellt Kassen :)

nej, nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med allting! ska först och främst åka till farmor och hämta mat (A) mumma..

Hörs

Föresten Valborg imorn, några planer?

Kommentarer
Postat av: Sändy

Ja vad fan häder?!

Värt att fundera på. Sakna.

2009-04-29 @ 13:26:36
URL: http://sandddra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0