Disturbia

kan sammanfatta veckan som så här, helt klockren! haha

har blivit festande och ridande de är typ det jag pysllat med hela veckan.. haa Jag och sandra är kingar..<3

onsdags blev det Pluto, bara jag och sandra men helt okej kväll..
torsdags blev de Silk jag och sandra kommer bara ihåg att de va bra kul! ;) Sandra är ju så jvla skön, haha ramlar in i nån gardin som skärmar av in till en annan bar och river hela skiten..haha tror fan att alla som såg de as garva..
fredags hamnade vi på Silk igen skulle ha varit maskinen men de blev inställt pga sjukdom på någon.. tråkig, men hade skit kul iaf! jeppe hade glömt sitt legg hemma, så börja vi prata om de i bilen hem..
J: man har ju alltid körkortet med sig
A: men jeppe du har ju inget körkort
kankse inte låter så kul men de va de..:D han lyckas även köpa typ 20hamburgare på donken.. haha till vilken nytta:D

igår blev stan igen, gick först till silk men då va ju abra Rock&K baren öppen och de sög, va inne i typ 2 sekunder sen gick vi viodare tänkte gå in på BMB men va så sjukt mycket folk så vi drog till konrad istället, helg okej kväll! :) även fast en talanglös person lyckas bli utkastad! haha bra där..:P väntade iaf på nattbussen och sen vidare hem till Tobbe på efterfest, kom hem ca halv 7 imorse..
säger bara Smirinoff raspberry och påskmust är inte för gott alltså.. men ner gick de..:P

idag har jag ridit och flyttat hästar och fixat dom inför imron, ska upp kvart över 5.. inte alltför lockande om jag säger så..
därför blir de sova nu!

Godnatt  Me and sandra is the shiiet<3

Kommentarer
Postat av: Jeppe med körkort

Inte ett minne av att jag och Alle hade den konversationen! =)

2009-04-16 @ 17:13:01
URL: http://thisisjesper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0