crazy day

son sagt varit en sjuk dag idag, fast egentligen inte men känns som allting gått iett och ändå har jag inte hunnit göra något..:P

imrose va jag till Etuna stad och fick mitt hår fixat, äntligen! så imla skönt att bli va med utväxten och få bort dom slitna topparna.. haha jag och mamma kom även fram till att de va ca 1 år sen jag klippte mig.. ooops.. sen var jag på väg hem, hästen skulle kollas igenom också.. sitter jag och kör och pratar i telefonen när jag lagt på, undrade va fan ja va nånstans!
haha hade jag kört fel, hur lyckas man men men hittade hem iaf till slut..
kommer hem hästen va fin och fräsh så väldigt skönt! :)

sen åker jag och erica till köping för att käka, börjar må sjukt illa och blir typ yr, aja käka  iaf ringer Nina precis när vi käkar klart och säger att min häst ute i berg har hoppat över staketet till haden, bra där kassen.. vaknar till fort som fan springer ut i bilen kör hem står hästfan och käkar gräs på gräs mattan.. helt cool lung.. haha riskera man körkortet i onödan det tog liksom 12 minuter från det att Nina ringde tills de att vi va på gården.. haha
sen kom jag hem fixade mina hästar och nu sitter jag här.. helt död enregin jag hade kvar gick liksom åt till att köra..

imorn blir det häst byte ute iberg, nu får natta åka ut dit eftersom debbie vägrar:P
just ja rådberg kollade även på debbies sår och han tyckte de såg fint ut så nu ska hon börja ridas efter ca 7 veckor, hon kommer vara gaaaalen! ;)

Tränade Natta igår och Stina var väldigt nöjd med henne, aldrig sett henne hoppa så fint så de va kul! :)

även gjort lite planering på tävlingar nu för dom! :)

blir fagersta den 13 med Domino (1m och 110) och Natta (115 och 120) ska bli skönt att komma igång igen på riktigt!
sen blir det hallsta den 18 med Domino 1m och 110
Kassen går i hamre och även Natta som de ser ut nu! :)

ne nu ska jag läsa Ridsport och vila lite tror jag!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0