busy day

sitter på jobbet nu, usch va stressigt det varit.. så måste ju alla komma på en gång och samtidigt börjar allting krångla:D hah
jobbar till 12 idag så skönt, men jobbar till 16.00 imorn istället.. inte lika kul när de är så fint väder ute men men så är de..

igår blev de spel spelandes hemma hos alle, de va jag sara linnea erica och oscar och alle då.. va väldigt trevligt.. blev en tur ner till woken, haha skulle käka men när jag kom ner va jag inge hungrig längre så satt där ett tag och pratade och va sociala.. (the gate, som nån kallade det)

gick väl hem runt halv 2 somna inte förns typ halv 5 va ju sanningens ögonblick och en från Strömsholm va med, då va man ju bara tvungen att kika.. somna iaf sen upp kl 7 imorse, mindre pigg men de gick bra!

när vi är påväg hem från centrum så står ericas mamma och väntar på henne, sen är de nå jvla påtända människor som börjar sparka på hennes bil så de blev värsta bucklan!? hallÅ? vad håller man på med då? skaffa ett liv för fan!! hoppas vi kan ta reda på vilka dom va, är väl inte alltför svårt om man säger så ;)
blir så jvla förbannad på sånt där, okej om de hade varit någon dom kände. eller nej de är inte okej då heller men iaf mer ok.. varför bara göra det liksom? va tjänade dom på det? som sagt det finns fan folk till allt!!

slutar om en kvart! wiiiiehoo ska jag äntligen få gå ut i solen, så ska jag hem och rida i de fins vår vädret!! :)


So Long sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0