tröööött

jobbar igen:P men idag är jag verkligen sjukt trött, blää.. gick upp 05.15 imorse skulle till hamre och tävla så va tvungen att fixa dom andra hästarna innan pga att jag började jobba kl14.00...

sjukt trött pga att min kära pojkvän kommer hem typ halv 3 och från halv tre till halv 4 ringer de i hans mobi konstant! fy fan säger jag bara,, var inte alltför glad när de ringde dom sista gångerna..

tävlingen då gick inge bra alls:/ eller hon hoppade fint men var väldigt stressad och på idag och då blir hon så trippig och går mer uppåt än framåt så fick tre ner dock river hon endast fram aldrig bak.. finns inte i hennes värld att riva med bak.. sen gjorde jag en halt pga hennes springande spelade ju ingen roll om jag hade 12 eller 16 fel liksom... så avslutade vi säsongen, haha men va fan är bara glömma och gå vidare kan inte göra något åt saken ändå nu..

så får vi se hur Natta beter sig i sin tävlingsdebut nästa helg, har iaf hört att de ska vara typ 10-15 minusgrader ute.. alltid svinkallt när man är  Heby, ussscha

nu längtar jag bara till min säng och få sova är dock är de ca 2,5h kvar.. yiiiiiiipe


so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0