Reason To Cry

sitter här, med hundvalpens gnäll i ena örat, känns taskig och inte ta upp han men han somnar snart..

Idag har det väl inte hänt något speciellt fått bytt till vinterdäck på bilen eftersom vi ska till Heby och tävla imorn, skulle ha haft med nathalie på hennes första tävling men kollade vaccinationerna (stavas?) idag och såg att hon skulle vara vaccinerad tills imorn, så måste fixa det imorn när jag kommer hem. så Kassen får följa med istället och bara gå 1m00 och 1m10 som avslutning på tävlings säsongen tror de kan vara bra att hon får tycka det känns lätt nu..

Träning för Pether Markne i onsdag fortsatte jobbet som vi avslutade sist, rida med tagen bakdel framför, över och efter hindrena, grymt svårt när hästen blir stressad av både hinder och andra hästar.. haha men han tyckte iaf att hon gjort framsteg så de var ju bra..
ska även pröva rida kassen på hackamore imorn, kan bli väldigt spännade gjorde det idag hemma, men som sagt hon blir ju helt annorlunda ute..

annars händer väl inte så mycket just nu, håller på med mitt körkort.. haha utvecklingen går väl framåt:P

nästa helg hoppas jag iaf på utgång på fredag var ett tag sen nu, men det värsta är att jag slutar jobba typ halv 10 ingen höjdare sen är det globen på lördag:/ vill inte må piss direkt..

nu måste jag sova ska upp 05.15 imorn:) wiiie ( nu sover valpen också:P)


Live your life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0