Övningskörning

haha jag ska ut med bilskolan om typ 1timme.. haha vet hur de kommer gå kommer inte komma framåt ens en gång:P känns stabilt..

träning i Tisdags med Kassen hon skötte sig riktigt bra, har kommit på att jag ska träna henne med lindor bak de gör att hon inte överhoppar sig lika mycket iaf.. hon åker till hamre ihelgen och hoppar 1m25 :)

Träning igår med natta, hon överraskande mig faktisk på ett positivt sätt, hade bara hoppat henne hemma en gång och bara några få språng men igår på träning hoppade hon faktiskt fint, lite tittig och så där men.. så hon ska få åka till heby och tävla 1m00 1m10 den 23 nov, ska bli spännande..

nej nu ska jag ut och byta hagar till hästarna..

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0