kyla

fy fan va kallt det är ute!! bläää..

nästan nyss inkommen från stallet, har varit i heby och tävlat Kassen som sista tävling för säsongen.. blev plac i båda klasserna, i 1m00 med 4 fel, helt sjukt egentligen.. prövade iaf att rida på hackamore gick inge vidare kunde inte svänga och inte stanna så jag vågade inte rida nå fort:P ha men till 1m10 så fick sin vanliga betsling så det fungerade utmärkt, sköönt att hon fick avsluta med en bra tävling.. därför jag åkte dit liksom..

skulle iaf upp5.15 imorse vaknade av att erica ringde och väckte mig 5.50 hon sov nere och jag uppe, haha rätt komiskt jag sa igår att jag alltid vaknar tjo tjena inte imrose, så hon trodde jag redan gått ut i stallet men de va becksvart när hon kom ut.. så då ringde hon och frågade vart jag va..:P haha kom iaf iväg sen och fram i tid...

sen när vi ksulle hem började en lampa lysa:P haha ingen av oss visste vad det va, tydligen slut på kylarvätska.. lite rädda blev vi eftersom vi inte visste vad som kunde hända, men hem kom in..

sen har min hund varit på upptäcksfärd under huset:/ livrädd att han inte skulle komma ut, gjorde han knappt heller fick dra ut han..

Live your life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0