jobbar..

sitter på jobbet nu, rätt lungt för tillfället:) idag har man blivit hundägare till en 8veckor gammal jack russel/tibetansk spaniel, skit söt ska hämta den imorgon:)

sen har det även kommit hem en häst till, ett sto 10år e. landlord - karlsdal som jag ska ha hemma på försäljning.

sen jobbar jag hela nästa vecka för bossarna är på semster, inge avundsjuk alls nej..:P

imorn ska jag åka och köpa hund grejer:) hihi och rida mina två hästar sen ut till berg och rida natta:)

igår kväll blev att spendera tillsammans med Sandra alle co.. va först hemma hos jeppe sen hem till alle ett tag sen vidare till tobbe, trevligt vare men fan va trött jag var på slutet.. sandra sov hemma hos oss och jag tror alla tre somna lika fort som vi la oss ner:D


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0